Translate

fredag 24. februar 2012

Metall tape


Her kommer det 2 nye kort. Disse laget jeg også da jeg var på besøk hos Kari-Anne Holme. Jeg hadde ikke laget slike før, så det var veldig kjekt å få god hjelp :-) Takk, takk Kari-Anne!!
Brukt metall tape fra Biltema , tørr embossing og stempel fra Tim Holtz . Tekst stempel er jeg litt usikker på hvor kommer fra. Jeg synes det er veldig kjekt å lage metall kort. Kommer noen litt mer "damete" etterhvert

Ønsker alle dere flotte damer der ute en fin og kreativ helg
Klem fra Merete



4 kommentarer:

  1. Knall stilige kort du har laget.
    Er ikke helt kommet i gang med den tapen jeg.
    Ha en fine kveld.
    Klem Heidi :):)

    SvarSlett
  2. Stilig.
    Kunne også tenkt meg og lært mere om dette.
    Har kjøpt inn noe jeg kan bruke.

    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Disse kortene er bare råtøffe.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Stilige metalltapekort du har laget!!!
    Hanne

    SvarSlett