Translate

lørdag 4. februar 2012

Kort laget på treff

Hei på dere :-)

Da har jeg endelig mannet meg opp til å legge ut noe her... er så lenge siden at det nesten(men bare nesten :-) er flaut :-)

Jeg er så fornøyd for tiden. Jeg har fått scrappe lysten tilbake *danser av glede*
Dette mye takket være en superduper flink dame... Bobler over av ideer. Og har blitt heeelt hekta på Tim Holtz stempler,metall tape og Distress stain. (tror noen bare MÅ stenge E-Bay kontoen min :-) Kommer tilbake snart med litt bilder av div :-)

I morgen skal jeg på treff.. Ikke slikt stort med gymsaler full, men ett litt mer "intimt". Vi er 8-10 damer som skal scrappe/lage kort, prate, spise digg og koldtbord :-) Har leid ett lokale, som vi også kan bruke på søndag...så da får vi se om vi er så gira at vi forsetter da :-)

Ønsker dere alle sammen en fin og super kreativ helg

Klem fra Merete


6 kommentarer:

  1. Kjekt å ha deg tilbake i bloggen.
    Kjempenydeligt kort du har laget.....:):)

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort i flotte farger.
    Knallflott med sommerfuglen.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Kjempe fine ting du lager :O)

    SvarSlett
  4. Velkommen tilbake :O)
    Nydelig kort og gleder meg til å se mere.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Nydelig kort Merete. Kjekt å se deg tilbake i kortverden.
    Ha en fin dag :):):)

    SvarSlett